Cele mai recente actualizări ale companiei și știri din industrie

Este necesară prezentarea la motoarele de căutare?

Răspunsul simplu este nu - nu este necesară trimiterea în motoarele de căutare. Majoritatea motoarelor de căutare din zilele noastre (în special Google) parcurg și indexează paginile urmărind linkurile. Folosind această logică, un singur link de intrare din orice pagină deja indexată va identifica pagina dvs...
Continuă să citești

Poate orice legătură de intrare să îmi afecteze clasamentul?

Răspunsul este simplu - inbound linking-ul nu poate dăuna poziționării dumneavoastră în căutări. Cum se știe cu certitudine acest lucru? Ei bine, în primul rând, dacă inbound-ul ar dăuna rangului dvs., concurenții dvs. s-ar lega continuu de site-ul dvs. din fermele de linkuri. O astfel de...
Continuă să citești

Importanța textului de ancorare în back-links

Importanța textului de ancorare în ceea ce privește strategia de creare de linkuri nu poate fi supraestimată. Legăturile din spate reprezintă o parte importantă a algoritmului motoarelor de căutare. Atunci când se inițiază o campanie de creare de link-uri, este vital ca site-urile externe să se lege folosind cuvintele cheie și termenii corespunzători...
Continuă să citești

Linkuri absolute vs. Linkuri relative - Valoarea SEO

Dezbaterea dintre legăturile absolute și legăturile relative continuă să fie în actualitate în lumea SEO. Semnificația individuală a fiecăruia a fost contestată, dar se consideră pe scară largă că legăturile absolute oferă o valoare SEO mai bună în ansamblu decât legăturile relative....
Continuă să citești

Încorporarea brandingului companiei și SEO

SEO nu este o știință exactă. Acest lucru devine evident atunci când încercăm să încorporăm atât SEO, cât și brandingul într-o strategie. Acest proces este cel puțin delicat. Pe de o parte, SEO se ocupă de plasarea cuvintelor și frazelor cheie. Pe de altă parte...
Continuă să citești

Utilizarea strategică a imaginilor în optimizarea motoarelor de căutare

Atunci când evaluați structura și aspectul paginii, există o modalitate subtilă, dar strategică, de a utiliza imaginile într-o manieră prietenoasă pentru SEO (dincolo de etichetele ALT), care vă îmbunătățește clasamentul de căutare, permițându-vă în același timp să integrați mesajul (mesajele) de marketing necesar(e). Sunteți confuz? Să ne uităm la un exemplu:...
Continuă să citești