Răspunsul simplu este nu - nu este necesară trimiterea în motoarele de căutare. Majoritatea motoarelor de căutare din zilele noastre (în special Google) parcurg și indexează paginile urmărind linkurile. Folosind această logică, un singur link de intrare din orice pagină deja indexată va identifica pagina dvs...
Răspunsul este simplu - inbound linking-ul nu poate dăuna poziționării dumneavoastră în căutări. Cum se știe cu certitudine acest lucru? Ei bine, în primul rând, dacă inbound-ul ar dăuna rangului dvs., concurenții dvs. s-ar lega continuu de site-ul dvs. din fermele de linkuri. O astfel de...
Importanța textului de ancorare în ceea ce privește strategia de creare de linkuri nu poate fi supraestimată. Legăturile din spate reprezintă o parte importantă a algoritmului motoarelor de căutare. Atunci când se inițiază o campanie de creare de link-uri, este vital ca site-urile externe să se lege folosind cuvintele cheie și termenii corespunzători...
Dezbaterea dintre legăturile absolute și legăturile relative continuă să fie în actualitate în lumea SEO. Semnificația individuală a fiecăruia a fost contestată, dar se consideră pe scară largă că legăturile absolute oferă o valoare SEO mai bună în ansamblu decât legăturile relative....
SEO nu este o știință exactă. Acest lucru devine evident atunci când încercăm să încorporăm atât SEO, cât și brandingul într-o strategie. Acest proces este cel puțin delicat. Pe de o parte, SEO se ocupă de plasarea cuvintelor și frazelor cheie. Pe de altă parte...
Atunci când evaluați structura și aspectul paginii, există o modalitate subtilă, dar strategică, de a utiliza imaginile într-o manieră prietenoasă pentru SEO (dincolo de etichetele ALT), care vă îmbunătățește clasamentul de căutare, permițându-vă în același timp să integrați mesajul (mesajele) de marketing necesar(e). Sunteți confuz? Să ne uităm la un exemplu:...