Poate orice legătură de intrare să îmi afecteze clasamentul?
- aprilie 17, 2014
- Uncategorized
Răspunsul este simplu - linkingul de intrare nu vă poate afecta clasamentul de căutare. Cum se știe cu certitudine acest lucru? Ei bine, în primul rând, dacă inbound-ul ar dăuna rangului dumneavoastră, concurenții dvs. ar avea în mod continuu legături către site-ul dumneavoastră din fermele de link-uri. Un astfel de scenariu este în afara controlului dumneavoastră. Din acest motiv, Google nu poate penaliza site-ul dvs. pentru nicio legătură inbound.
Pe de altă parte, puteți fi penalizat pentru legături externe nelegitime. Este foarte recomandat să nu vă legați de niciun site sau grup de site-uri care ar putea fi implicat în practici de căutare dubioase sau neetice. Făcând acest lucru, ați putea ajunge pe lista neagră a Google, ceea ce ar putea duce la ruinarea strategiei dvs. SEO. Evitați această situație cu orice preț și asigurați-vă că toate linkurile externe indică surse de încredere și de încredere.
Fiind implicat în industria internetului o mare parte din viața mea profesională, am petrecut mult timp cercetând și navigând pe internet și citind site-uri web, în principal pentru cercetarea de design pentru clienți, dar și pentru uz personal ocazional. Ceea ce mă dezamăgește cel mai mult este aparenta lipsă de gândire în ceea ce privește crearea unui site web și scopul acestuia, ceea ce, la rândul său, creează o oportunitate ratată pentru multe afaceri electronice de a avea succes.
Perspectiva mea personală privind afacerile electronice și site-urile lor este că, dacă nu se mândresc cu site-urile lor și nu arată clienților lor pasiunea pentru ceea ce fac, există șanse să nu se mândrească nici cu produsele lor, iar pasiunea de a oferi un serviciu bun pentru clienți va lipsi.
Ceea ce trebuie să rețineți este că site-ul dvs. web este o reflectare directă a dvs. și a afacerii dvs. Aspectul site-ului dvs. este cel mai important factor în determinarea ratei potențiale de succes. Pe scurt, dacă site-ul dvs. nu are un aspect profesional sau plăcut ochiului la prima vedere, majoritatea oamenilor vor presupune că produsele și/sau serviciile dvs. sunt la fel de slabe.
La celălalt capăt al scalei, ați putea cădea în capcana de a exagera cu designul și de a complica prea mult lucrurile prin încorporarea unor grafice strălucitoare cu costuri ridicate. S-ar putea să vă alegeți cu un site web foarte frumos și foarte estetic, dar pericolul este că site-ul dvs. se poate dovedi nesigur și, uneori, poate dura prea mult timp pentru a se încărca. Nu există nimic mai rău pentru un client decât să încerce să viziteze un site care se încarcă greu, iar majoritatea vor închide fereastra browserului din cauza frustrării totale. După cum sunt sigur că vă veți putea da seama, acest lucru vă va costa în cele din urmă afacerea.
Un alt aspect important (dacă nu chiar cel mai important) în proiectarea unui site web este conținutul. Nu doar link-uri, ci conținut cu pasiune, relativitate și înțelegere față de client. Atunci când cineva caută ceva anume și vizitează site-ul dvs. web, vizitează cu un motiv. Site-ul dvs. are ceva ce își doresc, fie că este vorba de produsul, serviciul și/sau informația dvs. Dacă nu reușesc să obțină ceea ce caută, ei trec la următorul site și așa mai departe. Pentru a reuși să vă convingeți vizitatorii să rămână și să se uite pe site-ul dumneavoastră, trebuie să le oferiți un motiv pentru a o face. Oferindu-le un conținut de calitate, veți atinge acest obiectiv.
Au existat nenumărate alte liste și articole pe tema greșelilor de proiectare a site-urilor web, dar eu mi-am alcătuit propria listă, din perspectiva unui designer, a unor capcane la care trebuie să fim atenți atunci când ne gândim să proiectăm un site web sau să achiziționăm un șablon. Nu uitați că site-urile simple, clare, informative și bine concepute sunt cele mai de succes. Dacă aveți în prezent o afacere electronică și vânzările dvs. nu sunt cele pe care le-ați sperat, luați în considerare cele de mai sus și acordați-vă puțin timp pentru a vă examina deschis și onest site-ul. Cheltuirea de bani pentru îmbunătățirea site-ului dvs. este o investiție mult mai bună decât să aruncați banii pe încercarea de a vă face publicitate și de a comercializa un site care pur și simplu nu este suficient de bun pentru a vă vinde produsul sau serviciile.
Dacă sunteți în căutarea unui șablon sau a unui site web personalizat, fiți conștienți de cele de mai sus și fiți pregătiți să puneți întrebări designerului sau furnizorului de șabloane ales pentru a vă asigura că banii câștigați cu greu nu se irosesc pe un design inferior, care conține oricare dintre cele de mai sus. A pune întrebări nu vă va costa niciun ban, iar în acest fel ați putea economisi o mulțime de bani pe termen lung. A vă face site-ul web corect de prima dată este vital în ceea ce privește economisirea de bani și timp. Cu cât site-ul dvs. web este mai devreme înființat și funcționează corect, cu atât mai repede veți putea culege roadele unei afaceri electronice de succes.
Principala greșeală pe care o fac începătorii este să pună numele site-ului lor în textul de ancorare. Cu excepția cazului în care site-ul dvs. conține cuvintele cheie, aceasta este o risipă de link perfect bun. Nu uitați că Google acordă o importanță foarte mare acestor texte de ancorare și că acestea ar trebui să folosească întotdeauna cuvintele dvs. cheie.
A doua greșeală este încercarea de a pune fiecare cuvânt cheie în textul de ancorare și de a le oferi tuturor. Există două greșeli cu această tehnică. 1.) Google atribuie greutate fiecărui cuvânt din textul de ancorare, astfel încât, dacă există o mulțime de cuvinte de umplutură (frecvente în propozițiile lungi), acestea vor "dilua" cuvintele țintă.
Potrivit a două studii recente, realizate de Forrester Research și Gartner Group, site-urile de comerț electronic pierd anual între 1,1 și 1,3 miliarde de dolari în venituri din cauza clicurilor clienților care se îndepărtează din cauza încărcării lente a site-urilor. Dacă o pagină durează prea mult să se încarce, potențialul dvs. client nu va aștepta. În cele din urmă vă costă afacerea.
Asigurați-vă că includeți etichete META corespunzătoare în HTML-ul fiecărei pagini a site-ului dumneavoastră web. Etichetele META sunt coduri HTML care permit motoarelor de căutare să determine ce cuvinte cheie sunt relevante pentru un anumit site. Aproximativ 80 la sută din traficul de pe site-urile web provine de la cele opt motoare de căutare majore. Ar fi o idee bună să vă asigurați că v-ați făcut temele și că ați înțeles pe deplin cum să vă optimizați paginile web înainte de a vă proiecta site-ul. Acest lucru vă va scuti de multe bătăi de cap pe termen lung. Pentru mai multe informații despre etichetele META, citiți tutorialul intitulat "Construirea site-ului dumneavoastră".
Fiți atenți atunci când selectați culorile de fundal și de text. Fondurile aglomerate fac textul greu de citit și distrag atenția de la text. Fiți întotdeauna consecvent cu tema de fundal pe fiecare pagină a site-ului dumneavoastră. Site-ul dvs. ar trebui să fie frumos organizat și uniform pe tot parcursul acestuia. Rețineți că culorile vă afectează starea de spirit și vor avea un efect și asupra vizitatorilor dumneavoastră. Culorile luminoase, cum ar fi galbenul și portocaliul, vă fac să deveniți mai vesel sau fericit, în timp ce culori precum albastru și violet au un efect calmant. Culorile închise, cum ar fi maro și negru, au un efect deprimant. O bună regulă de bază ar fi să folosiți culori în funcție de tipul de efect pe care încercați să îl obțineți.
Pagina principală ar trebui să îi informeze pe vizitatori despre ce anume oferiți. De câte ori ați vizitat un site și nu v-ați dat seama ce anume vinde? Dacă potențialul dvs. client nu vă poate găsi produsul sau serviciul, cu siguranță nu va pierde prea mult timp căutându-l. Vor merge pe următorul site și probabil nu se vor mai întoarce niciodată. Ei vizitează site-ul dvs. cu un scop precis. Ei doresc ceva ce oferă site-ul dumneavoastră. Fie că este vorba de informații, de un produs sau de un serviciu.
Proiectați-vă site-ul astfel încât să fie ușor de navigat. Așezați legăturile de navigare împreună în partea de sus, de jos, în stânga sau în dreapta paginii. Folosiți tabele pentru a alinia în mod ordonat legăturile. Dacă intenționați să folosiți butoane grafice pentru a naviga pe site, rețineți că, cu fiecare grafică pe care o adăugați la pagina dvs., va dura cu atât mai mult timp pentru ca pagina să se încarce. Dacă aveți doar câteva linkuri de navigare, utilizarea butoanelor grafice va fi bună. Dacă aveți peste șase linkuri, ar fi înțelept să folosiți pur și simplu linkuri text pentru a menține timpul de încărcare la un nivel scăzut.
Dacă trebuie să folosiți rame, folosiți-le cu moderație. Cadrele, dacă nu sunt utilizate corespunzător, pot face ca site-ul dvs. să arate neprofesionist. Evitați să-i faceți pe vizitatori să fie nevoiți să deruleze dintr-o parte în alta pentru a vă vedea conținutul. Acest lucru poate fi foarte iritant și îi poate determina pe vizitatorii dvs. să plece. Dacă trebuie să folosiți cadre, oferiți vizitatorilor dvs. posibilitatea de a alege. Rame versus Fără rame. Încercați să mențineți la patru numărul de clicuri necesare pentru a ajunge de la pagina principală la orice altă pagină de pe site-ul dvs. Nu uitați că vizitatorii dvs. pot intra pe site-ul dvs. de pe alte pagini decât cea principală. Aveți întotdeauna linkuri de navigare bune pe fiecare pagină și plasați logo-ul companiei dvs. pe fiecare pagină.
Concepeți o carte electronică de calitate pe care să o oferiți vizitatorilor dumneavoastră. Nu este atât de dificil pe cât pare. Dacă puteți crea o pagină web, puteți crea o carte electronică. Accentul pe care îl puneți pe cartea electronică ar trebui să vă completeze site-ul dvs. web. Scrieți pur și simplu despre pasiunea dumneavoastră. Dacă pasiunea dvs. este vânzarea, atunci ați putea împărtăși o parte din cunoștințele și experiența dvs. prin proiectarea e-book-ului dvs. pentru a oferi un ghid complet de formare în domeniul vânzărilor. Dacă pasiunea dvs. este afacerea la domiciliu, ați putea scrie un e-book despre cum să vă începeți propria afacere la domiciliu. Dacă scrieți despre adevărata dvs. pasiune, atunci nu ar trebui să aveți nicio problemă în a găsi ceva despre care să scrieți. Pentru mai multe informații despre cărțile electronice, citiți articolul intitulat "Cum să creați o carte electronică și să atrageți un trafic masiv pe site-ul dvs. prin oferirea ei".
Fiind implicat în industria internetului o mare parte din viața mea profesională, am petrecut mult timp cercetând și navigând pe internet și citind site-uri web, în principal pentru cercetarea de design pentru clienți, dar și pentru uz personal ocazional. Ceea ce mă dezamăgește cel mai mult este aparenta lipsă de gândire în ceea ce privește crearea unui site web și scopul acestuia, ceea ce, la rândul său, creează o oportunitate ratată pentru multe afaceri electronice de a avea succes.
Despre noi și acest blog
Suntem o companie de marketing digital care se concentrează pe sprijinirea clienților noștri pentru a obține rezultate excelente în mai multe domenii cheie.
Solicitați gratuit o ofertă de preţ
Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile web să își crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai bune poziții chiar și atunci când este vorba de cuvinte cheie foarte competitive.
Abonează-te la newsletter-ul nostru!
Mai multe de pe blogul nostru
Vezi toate postărileArticole recente
- Este necesară prezentarea la motoarele de căutare? aprilie 17, 2014
- Poate orice legătură de intrare să îmi afecteze clasamentul? aprilie 17, 2014
- Importanța textului de ancorare în back-links aprilie 17, 2014