SEO nu este o știință exactă. Acest lucru devine evident atunci când încercăm să încorporăm atât SEO, cât și branding într-o strategie. Acest proces este cel puțin pretențios. Pe de o parte, SEO se ocupă de plasarea cuvintelor și frazelor cheie. Pe de altă parte, brandingul se ocupă de loialitatea și cultura companiei. Încorporarea ambelor părți diluează proeminența celor două. Dar eliminarea uneia sau a celeilalte poate să nu îndeplinească toate obiectivele strategice și de marketing.
Încă o dată, trebuie subliniat faptul că SEO este mai degrabă o serie de orientări decât o știință exactă. Acestea fiind spuse, următoarea recomandare poate fi utilizată pentru a satisface ambele părți ale ecuației. În general, cuvintele cheie și frazele (adică SEO) ar trebui să rămână în centrul atenției oricărei companii aflate la început de drum, în timp ce încorporarea brandingului companiei ar trebui să apară mai târziu în evoluție. Aceasta este pur și simplu o afirmație generală și nu ar trebui să fie luată cuvânt cu cuvânt.
Raționamentul este destul de simplu. La început, nimeni nu cunoaște numele companiei dumneavoastră, dar poate că vă caută produsele sau serviciile. Cu alte cuvinte, doriți să vizați cuvinte-cheie și expresii care să se concentreze pe oferta dvs. mai degrabă decât pe compania dvs. Pe măsură ce construiți loialitate și credibilitate, brandingul devine mai important. În acest moment, este posibil să doriți să încorporați mesaje corporative pentru a consolida relația cu clienții și pentru a insufla încredere în marca dvs.
O ultimă idee despre branding: dacă o persoană care face o căutare tastează numele companiei dvs., este foarte probabil ca aceasta să vă găsească oricum site-ul web. Acest lucru se datorează în principal textului de ancorare și legăturilor de back-link. Prin urmare, optimizarea pentru numele companiei este mai degrabă nesemnificativă în majoritatea cazurilor.
Despre noi și acest blog
Suntem o companie de marketing digital care se concentrează pe sprijinirea clienților noștri pentru a obține rezultate excelente în mai multe domenii cheie.
Solicitați gratuit o ofertă de preţ
Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile web să își crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai bune poziții chiar și atunci când este vorba de cuvinte cheie foarte competitive.
Abonează-te la newsletter-ul nostru!
Mai multe de pe blogul nostru
Vezi toate postărileArticole recente
- Este necesară prezentarea la motoarele de căutare? aprilie 17, 2014
- Poate orice legătură de intrare să îmi afecteze clasamentul? aprilie 17, 2014
- Importanța textului de ancorare în back-links aprilie 17, 2014