Răspunsul simplu este nu - susținerea în motoarele de căutare nu este necesară. Majoritatea motoarelor de căutare din zilele noastre (mai ales Google) parcurg și indexează paginile urmărind link-urile. Folosind această logică, un singur link de intrare de la orice pagină deja indexată va identifica pagina dvs. pentru motor. Ulterior, dacă acea pagină are legături către alte pagini din cadrul site-ului dumneavoastră, acestea vor fi, de asemenea, indexate... și așa mai departe.
Din acest motiv, inbound linking este foarte important. De fapt, obținerea de legături de întoarcere poate fi cea mai importantă activitate de SEO. Totuși, în teorie, proprietarul unui site web nu ar trebui să fie nevoit să "cerceteze" sau să "vâneze" link-uri. În cazul în care conținutul prezentat este interesant, util și/sau important, există o tendință naturală în rândul utilizatorilor web de a crea link-uri către informații. Aceasta este baza algoritmului Google PageRank.
Cu tot respectul, trimiterea site-ului dvs. către motoarele de căutare nu strică. În plus, presupune doar 5 minute de muncă suplimentară, presupunând că vă supuneți doar celor mari. Și o dată este suficient... nu este nevoie să vă trimiteți site-ul de mai multe ori. Nu ajută și nu face ca site-ul dvs. să fie urmărit mai repede sau mai des.
Trebuie remarcat faptul că trimiterea site-ului dvs. la Google, Yahoo, MSN și multe altele nu costă nimic. Multe companii SEO afirmă că trebuie să plătiți pentru a fi indexat. Nu este cazul și eu aș sta departe de aceste companii. Sunt avide de bani și nu au în vedere interesul dumneavoastră.
Te-ai gândi vreodată să pleci într-o vacanță în toată țara fără să ai la tine o hartă? Este destul de greu să te orientezi în unele locuri cu o hartă. Cât de greu ar fi dacă ați încerca această aventură fără o hartă? Și totuși, exact asta fac oamenii în fiecare zi în lumea online. Aceștia au încercat să își construiască propriile afaceri online fără a avea o foaie de parcurs pentru succes. Apoi, după luni sau ani de zile în care doar au rătăcit pe internet, renunță frustrați și renunță. Ei pleacă spunând că internetul nu funcționează pentru ei. Motivul pentru care nu a funcționat este că nu au luat o hartă și nu au urmat-o!
Nu trebuie să vă pierdeți în amestecul online. Mai jos vă voi oferi zece pași care să vă ajute să vă trasați traseul și să porniți în direcția cea bună. Nu este tot ceea ce trebuie să știi, nici pe departe, dar îți va oferi o bază de bază pe care să construiești.
Considerați că este harta începătorului pentru profiturile de marketing pe Internet.
1. Alegeți o piață țintă
Cea mai mare greșeală pe care majoritatea oamenilor o fac atunci când încep o afacere este că aleg un produs și apoi încearcă să găsească oameni care să îl cumpere. Dacă aceasta este direcția din care pornești în călătoria ta, atunci mergi în direcția opusă destinației tale. Afacerile înțelepte funcționează pornind de la un concept diferit. Ele aleg mai întâi o piață, iar apoi aleg un produs pe care acei oameni îl caută. Cu alte cuvinte, în loc să încerce să găsească clienți potențiali cărora să le vândă produsul lor, găsesc clienți potențiali țintă și apoi îi întreabă ce vor să cumpere.
Nici măcar nu vă gândiți să începeți o afacere până nu știți exact de unde vă veți lua clienții potențiali. Gândiți-vă mai întâi la clienții vizați. Apoi, puteți veni cu un produs pentru acele persoane. Ați prefera să aveți 1.000 de accesări pe zi pe site-ul dvs. de către un public generalist SAU 10 accesări pe zi de către persoane disperate și dispuse să plătească orice preț pentru a vă cumpăra produsele? Dacă ești inteligent, vei alege persoanele care sunt gata să cumpere!
2. Dezvoltarea unui produs
Apoi, trebuie să dezvoltați un produs sau un serviciu pentru această piață. Nu vă aruncați pur și simplu în căruciorul programelor de afiliere când ajungeți la acest pas. Există trei modalități majore de a vinde un produs online:
a. Vă creați propriul produs exclusiv.
Aceasta este cea mai bună oportunitate pe care o aveți. Dacă vă dezvoltați propriul produs, puteți alege prețul acestuia, puteți vinde drepturile de retipărire altora, puteți înființa un program de afiliere etc. Nu-mi spuneți că nu puteți face acest lucru. Zeci de mii de antreprenori inovatori au folosit propriile produse informative pentru a-și începe cariera. Și tu poți să o faci.
De-a lungul vieții, sunt sigur că există ceva ce ați învățat și pe care îl puteți împărtăși într-un produs How-To. Poate cunoașteți pe altcineva care are cunoștințele potrivite pentru un produs "Cum să faci" și v-ați putea oferi să îl ajutați să creeze un produs, dacă amândoi ați împărți drepturile asupra acestuia. Nu treceți cu vederea această oportunitate și nu spuneți că nu se poate face.
b. Cumpărați drepturile unui produs sau faceți un JV pentru un produs offline.
Puteți cumpăra drepturile pentru produse de succes pentru 500 - 20.000 de dolari. Dacă altcineva a creat un produs de care știți că piața dvs. țintă este interesată, oferiți-i o sumă mare în avans pentru drepturile asupra acestuia. În acest fel, vă puteți obține propriul produs și nu trebuie să plătiți niciun ban în drepturi de autor. Puteți, de asemenea, să căutați în revistele pe care le citește piața dvs. țintă și să căutați produse pe care le vând oamenii. Apoi, dați-le un telefon și cereți-le drepturile exclusive pe internet pentru produsul lor, pentru un anumit procent din profit sau o taxă inițială.
c. Vă alăturați unui program de afiliere.
Dacă sunteți la început de drum pe internet, aceasta poate fi o alegere bună. Totuși, trebuie să țineți cont de faptul că nu oferă potențialul de profit pe care îl oferă crearea propriului produs sau obținerea drepturilor asupra unui produs.Atunci când alegeți un program de afiliere, asigurați-vă că este ceva fără de care piața dvs. țintă nu se poate lipsi. Ei trebuie neapărat să îl aibă. De asemenea, acordați o atenție deosebită profiturilor pe care le primiți din fiecare vânzare.
Dacă vi se plătesc doar 5% comisioane pentru vânzarea de cărți de 10 dolari, veți câștiga doar 50 de cenți pe client. Ar fi nevoie de 2.000 de clienți doar pentru a produce 1.000 de dolari în profit. Nu puteți face bani în acest fel online! Căutați produse cu prețuri mai mari și comisioane mai mari... în special comisioane de 25% sau mai mari.
3. Creați un USP
Creați o poziție de vânzare unică pentru produsul sau serviciul dumneavoastră. Prea multe companii încearcă doar să fie companii "me-too" online. Nu puteți fi la fel ca oricare altul și să vă așteptați să obțineți profit într-o economie globală. Pentru clienții dumneavoastră este prea ușor să mergeți pe site-ul web al următorului pentru a comanda.
Trebuie să creați o unicitate pentru produsul sau oferta dumneavoastră. Ce poți oferi tu și nimeni altcineva nu poate oferi? Puteți oferi garanții mai bune, un serviciu mai bun pentru clienți, mai mult suport tehnic, o livrare mai rapidă sau prețuri mai mici. Gândiți-vă la ceva care să vă diferențieze de toți concurenții dvs. online și spuneți cu lux de amănunte despre ce este vorba.
4. Alegeți un nume de domeniu și un serviciu de găzduire
Următorul pas este să alegeți un nume de domeniu care să vă descrie compania, USP și oferta. Încercați să le păstrați cât mai scurte și cât mai descriptive despre afacerea dvs. Evitați să folosiți liniuțe sau greșeli de ortografie a produsului dvs. Ambele lucruri îi vor determina pe oameni să omită o parte din domeniul dvs. dacă îl tastează. Altcineva va primi traficul gratuit pe care dumneavoastră ați muncit din greu să îl obțineți.
Pentru găzduire, eu personal am ales să folosesc Virtualis, deoarece au cel mai rapid serviciu clienți și suport tehnic din industrie. Testați-i. Vă vor răspunde în mai puțin de o oră... oricând, 24 de ore pe zi. Nicio altă companie cu care am fost vreodată nu s-a apropiat!
5. Dezvoltarea unui site prietenos pentru clienți
Următorul pas în acest proces este să vă dezvoltați site-ul web și să îl puneți la dispoziția lumii. Dacă intenționați să dețineți o afacere pe Internet cu normă întreagă, vă recomand să învățați cum să vă proiectați singur site-ul, folosind unul dintre zecile de programe care sunt disponibile în orice magazin de software.
Veți economisi atât de mulți bani dacă veți putea face singuri munca de editare pe măsură ce site-ul dumneavoastră se dezvoltă. Dacă afacerea dvs. principală este offline, iar dvs. adăugați doar un venit secundar, atunci poate doriți să luați în considerare posibilitatea de a apela la un profesionist pentru a vă face site-ul.
Atunci când vă proiectați site-ul, nu uitați niciodată de client. Furnizați formulare de comandă pentru comenzi online cu card de credit. Asigurați-vă că toate legăturile sunt ușor de înțeles. Încercați să vă păstrați site-ul simplu. Gândiți ca un client, nu ca un proprietar de afacere.
Clienții dvs. nu sunt nici pe departe la fel de interesați de afacerea dvs. ca și dvs. Asigurați-vă că puneți avantajele site-ului dvs. și USP chiar în partea de sus a acestuia. Mai mult de jumătate dintre internauți nu coboară niciodată dincolo de primul ecran plin de informații. Așadar, trebuie să le oferiți informațiile de care au nevoie cât mai repede posibil. Regulile pentru orice tip de afacere sunt Beneficii, Beneficii și iar Beneficii.
6. Oferiți Ceva Gratuit
Una dintre cheile principale pentru a dezvolta traficul și vânzările pe site-ul dvs. este să oferiți întotdeauna un anumit tip de gratuitate ca factor de atracție. De exemplu, eu ofer zeci de rapoarte gratuite, rapoarte meteo, știri și multe altele. Totuși, cel mai mare factor de atracție pe parcursul ultimelor 8 luni au fost cele două cărți electronice gratuite pe care le oferim pe site-ul nostru persoanelor care se abonează la acest buletin informativ.
Trebuie să veniți cu o ofertă gratuită, indiferent de tipul de afacere în care vă aflați. Creați un raport gratuit și oferiți-l. Adăugați pe site-ul dvs. un forum de mesaje sau un alt tip de program CGI. Oferiți o demonstrație gratuită a software-ului dumneavoastră. Creați ceva ce puteți oferi gratuit pe site-ul dvs. pentru a atrage vizitatorii.
7. Începeți propria dvs. listă Opt-In
Aproape fiecare comerciant cu normă întreagă pe Internet pe care îl cunosc a dezvoltat propria lor listă de e-mail Opt-in de un anumit tip. Pentru cei mai mulți dintre ei, este un buletin săptămânal pe care îl trimit prin e-mail. Pentru alții, poate fi un sfat al zilei. Alții ar putea avea doar o listă căreia îi trimit actualizări importante.
Indiferent de ceea ce alegeți să faceți, șansele vor fi de partea dumneavoastră dacă vă concentrați pe construirea unei liste de abonați loiali de e-mail. Foarte rar clienții cumpără de la dvs. de la prima dată când vă vizitează site-ul. Cei mai mulți dintre ei se vor înscrie pe lista dvs., vor sta câteva săptămâni sau luni și apoi vor cumpăra de la dvs. Ei trebuie să ajungă să vă cunoască înainte de a fi dispuși să își cheltuiască banii cu dumneavoastră.
Am constatat că cele mai eficiente piste de promovare provin din publicitatea offline. De exemplu, ați putea achiziționa anunțuri într-o revistă populară pentru afacerea dumneavoastră. De asemenea, ați putea achiziționa o carte poștală într-unul dintre pachetele de cărți. Înființați o cooperativă și convingeți alte 10 persoane să facă publicitate împreună cu dvs. și să vă difuzați gratuit propriile anunțuri. Conducerile offline care ajung pe site-ul dvs. se dovedesc adesea a conține un procent mult mai mare de cumpărători decât oricare dintre metodele de publicitate online.
Once you put our short 10 step outline together you have a basic map to creating your own Internet success story. You wouldn’t consider going on a trip without a map. So don’t try to go it alone online without a map.
Terry Dean’s Brand New Fr-e eBook, “10 Quick and Easy Ways to Increase Profits to ANY Web Site Overnight!” Reveals More Time Tested Proven Internet Marketing Secrets Than 99% of the Paid Products Available…Showing You Step-By-Step How to Increase Your Traffic, Drop Your Expenses, and Drive Your Profits Through the Roof
Despre noi și acest blog
Suntem o companie de marketing digital care se concentrează pe sprijinirea clienților noștri pentru a obține rezultate excelente în mai multe domenii cheie.
Solicitați gratuit o ofertă de preţ
Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile web să își crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai bune poziții chiar și atunci când este vorba de cuvinte cheie foarte competitive.
Abonează-te la newsletter-ul nostru!
Mai multe de pe blogul nostru
Vezi toate postărileArticole recente
- Este necesară prezentarea la motoarele de căutare? aprilie 17, 2014
- Poate orice legătură de intrare să îmi afecteze clasamentul? aprilie 17, 2014
- Importanța textului de ancorare în back-links aprilie 17, 2014