Utilizarea strategică a imaginilor în optimizarea motoarelor de căutare
- aprilie 17, 2014
- Uncategorized
Atunci când evaluați structura și aspectul paginii, există o modalitate subtilă, dar strategică de a utiliza imaginile într-o manieră prietenoasă pentru SEO (dincolo de etichetele ALT) care vă îmbunătățește rangul de căutare, permițându-vă în același timp să integrați mesajul (mesajele) de marketing necesar(e). Sunteți confuz? Să ne uităm la un exemplu:
Să presupunem că operați un site de turism și doriți să optimizați o anumită pagină pentru termenul "Las Vegas hotel". Să presupunem că doriți, de asemenea, să includeți un mesaj de marketing atrăgător, cum ar fi "Rezervați acum și economisiți 20%!". Linia de titlu menționată mai sus este lipsită de text descriptiv, dar posedă caracteristici persuasive. Acestea fiind spuse, este posibil să doriți să plasați sloganul într-o imagine și fraza cheie (de exemplu, hotelul Las Vegas) într-o etichetă de antet. Acest lucru pune accentul pe termenul dorit, dar oferă totuși o oportunitate de marketing fără a compromite consistența cuvintelor cheie.
Cu alte cuvinte, imaginile sunt un loc excelent pentru a introduce mesaje de marketing care nu conțin cuvintele cheie și frazele necesare. Folosirea acestei tehnici va asigura că textul descriptiv este indexat, în timp ce mai puțin jargon de marketing este trecut cu vederea. Combinația dintre conținutul bogat în cuvinte cheie și mesajele atrăgătoare va satisface ambele părți ale ecuației strategice.
Despre noi și acest blog
Suntem o companie de marketing digital care se concentrează pe sprijinirea clienților noștri pentru a obține rezultate excelente în mai multe domenii cheie.
Solicitați gratuit o ofertă de preţ
Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile web să își crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai bune poziții chiar și atunci când este vorba de cuvinte cheie foarte competitive.
Abonează-te la newsletter-ul nostru!
Mai multe de pe blogul nostru
Vezi toate postărileArticole recente
- Este necesară prezentarea la motoarele de căutare? aprilie 17, 2014
- Poate orice legătură de intrare să îmi afecteze clasamentul? aprilie 17, 2014
- Importanța textului de ancorare în back-links aprilie 17, 2014