Importanța textului de ancorare în back-links

Niciun Comentariu

Importanța textului de ancorare în ceea ce privește o strategie de linking nu poate fi supraestimată. Legăturile de back-links reprezintă o parte importantă a algoritmului motoarelor de căutare. Atunci când inițiați o campanie de creare de link-uri, este vital ca site-urile externe să se lege folosind cuvintele-cheie și termenii corespunzători în textul de ancorare.

Aproape întotdeauna, candidații care stabilesc legături vor folosi numele companiei ca text de ancorare. Acest lucru nu oferă niciun fel de descriere a produselor sau serviciilor companiei țintă. Sigur, poate fi grozav în scopuri de branding, dar de obicei nu este necesar. În majoritatea cazurilor, companiile se clasează deja foarte sus (dacă nu chiar pe primul loc) pentru căutările care încorporează marca lor.

Iată un exemplu folosind compania fictivă "Acme Plumbing Supplies":

Cei mai mulți oameni se vor conecta pur și simplu folosind termenii "Acme". Acest lucru este în regulă, dar nu descrie produsele sau serviciile companiei și nici nu oferă vreun context. Adăugând cuvântul "instalații sanitare" sau termenul "consumabile sanitare" (de exemplu, "Acme Plumbing" sau "Acme Plumbing Supplies"), este posibil să reușiți să atrageți un trafic suplimentar care, altfel, nu ar fi putut ajunge pe site-ul companiei.

Despre noi și acest blog

Suntem o companie de marketing digital care se concentrează pe sprijinirea clienților noștri pentru a obține rezultate excelente în mai multe domenii cheie.

Solicitați gratuit o ofertă de preţ

Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile web să își crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai bune poziții chiar și atunci când este vorba de cuvinte cheie foarte competitive.

Abonează-te la newsletter-ul nostru!

Mai multe de pe blogul nostru

Vezi toate postările

Lasă Un Comentariu