Pentru o lungă perioadă de timp, legăturile reciproce au rămas în prim-planul celor mai multe strategii de legături de intrare. Acest lucru va trebui să se schimbe. Google scade acum toate legăturile reciproce. Algoritmul a fost modificat pentru a identifica schimbul de linkuri de către două părți în scopul creșterii numărului de linkuri de intrare.
Conceptul de linkuri reciproce sfidează intenția inițială a algoritmului Google. Conținutul de calitate ar trebui să atragă linkuri. Schimbul de linkuri nu este nimic mai mult decât un acord reciproc de promovare nejustificată a conținutului altora cu scopul final de a-l promova pe al tău. Google nu apreciază în mod deosebit acest lucru (a se vedea Scheme de legături).
Unii chiar susțin că Google este acum capabil să identifice schemele de linkuri în trei direcții (de exemplu, site-ul web A se leagă de site-ul web B, care se leagă de site-ul web C, care se leagă înapoi la A). Este greu de spus dacă acest lucru este adevărat sau nu. Totuși, un lucru este sigur: strategiile de inbound linking NU ar trebui să fie centrate pe linkingul reciproc. Această formă fabricată de creare de linkuri nu este bine primită și este, în cele din urmă, o pierdere de timp. În schimb, concentrați-vă pe crearea unui conținut unic, de înaltă calitate într-o anumită nișă. Legăturile vor urma.
Despre noi și acest blog
Suntem o companie de marketing digital care se concentrează pe sprijinirea clienților noștri pentru a obține rezultate excelente în mai multe domenii cheie.
Solicitați gratuit o ofertă de preţ
Oferim servicii SEO profesionale care ajută site-urile web să își crească drastic scorul de căutare organică pentru a concura pentru cele mai bune poziții chiar și atunci când este vorba de cuvinte cheie foarte competitive.
Abonează-te la newsletter-ul nostru!
Mai multe de pe blogul nostru
Vezi toate postărileArticole recente
- Este necesară prezentarea la motoarele de căutare? aprilie 17, 2014
- Poate orice legătură de intrare să îmi afecteze clasamentul? aprilie 17, 2014
- Importanța textului de ancorare în back-links aprilie 17, 2014